Friday 2 December 2016

Lausanne

Lausanne avec Crêpes
Moikka! Nyt on jo toinen joulukuuta. Sen kunniaks palataanpas taaksepäin mun upeeseen syyslomaan ja siihen hetkeen, kun oltiin Lausannessa. Mä olin Lausannessa ekan kerran, kun olin 9-vuotias. Meillä oli silloin joku konsertti Lausannessa (mähän olin kuitenkin sen koko viikon kipeä, hehe). Nyt kuitenkiin käytiin nopeesti Lausannessa. Kierreltiin vähän paikkoja ja pysähyttiin ravintolaan syömään Crêpesiä --> en nyt saa päähän suomenkielistä nimeä, mut ehkä nyt saatte selvää tosta ekasta kuvasta. Lausanne oli tosi kaunis. Palaillaan pian!

Hallo! Jetzt ist schon zweite Dezember. Aber jetzt wir züruck nach meine Herbstferien und Lausanne gehen. Wilkommen zu schauen. Ich bin erstemal in Lausanne gewesen, wenn ich 9 Jahre alt gewesen bin. Wir haben ein Konzert in Lausanne gehabt (ich war ganze Woche krank dann..). Jetzt in meine Herbstferien sid wir nach Lausanne mit dem Zug gefahren. Lausanne war mega schön. Wir haben Crêpes mit Nutella gegessen. Bis bald!

No comments:

Post a Comment