Wednesday 19 October 2016

aika juoksee

Moikka! Aika juoksee nopeesti, nyt vietellään jo lokakuun puolväliä. Maanantaina palasin koulunpenkille kolmen viikon syysloman jälkeen.. Syyslomalla on tullut oltua ties missä ja senpä  takia liuta postauksia olis suunnitelmissa tänne kirjotella. Kiirettä toki myös pitää, paljon asioita tehtävänä. Viikonloppu kuluu soitteluiden merkeissä, sillä mulla on lauantaina ja sunnuntaina 9-17 orkesteri, viikonloppuna juhlitaan myös synttäreitä ja meen kuuntelemaan yhtä konserttia. 
Maanantaina mulla on taloustieto&laki koe ja mun pitäis saada hyvä arvosana, koska se on tärkeä aine mulle täällä Sveitsissä. (Mun pitää saada hyvät arvosanat musiikista, liikunnasta, taloustieto&laista sekä maantiedosta, muilla aineilla täällä ei väliä..)

Hallo! Zeit läuft so schnell. Am Montag hat die Schule wieder beginnt. Nach drei Wochen.. Ich habe drei Wochen Ferien gehabt. Nächste Wochenende habe ich nur Orchester am Samstag und Sonntag (um 9-17 Uhr). Am nächste Montag habe ich Wirtschaft & Recht -Prüfung und es ist wichtig mir in der Schweiz. 

No comments:

Post a Comment